Διαφορετικές ώρες άφιξης και αναχώρησης των μαθητών προτρέπει το υπ. Παιδείας τους Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων Εφαρμογή πρακτικών μέτρων για τήρηση αποστάσεων (π.χ. σήμανση στο δάπεδο)

Εκτυπώσιμη μορφήΔημοσίευση: 10/09/2021

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Εφόσον είναι εφικτό, να γίνει προγραμματισμός  διαφορετικών ωρών άφιξης και αναχώρησης των παιδιών με εύρος χρόνου που θα έχει προκαθοριστεί σε συνεννόηση με τους γονείς/κηδεμόνες.

Αυτό προτρέπει, με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας τους Διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων, ενώ συστήνει επίσης:

  1. Να ληφθεί μέριμνα για αποφυγή του συνωστισμού και περιορισμός των επαφών μεταξύ παιδιών-γονέων-προσωπικού κατά την προσέλευση και αποχώρηση από το σχολείο.
  2. Εφαρμογή πρακτικών μέτρων για τήρηση αποστάσεων (π.χ. σήμανση στο δάπεδο).
  3. Σε περίπτωση που η μεταφορά των μαθητών/τριών από και προς το σχολείο γίνεται με σχολικά λεωφορεία, συστήνεται η αντιστοιχία ενός μαθητή/μιας μαθήτριας σε κάθε δυάδα θέσεων, εφόσον αυτό είναι εφικτό, και η τοποθέτησή του σε προκαθορισμένη θέση η οποία δεν θα αλλάζει.
  4. Εάν δεν υπάρχει η δυνατότητα διάταξης ενός μαθητή/μιας μαθήτριας ανά δυάδα θέσεων, αδέλφια και μαθητές/μαθήτριες που ανήκουν στο ίδιο σχολικό τμήμα προτιμάται να κάθονται σε διπλανές θέσεις.
  5.  Η συστηματική χρήση μάσκας καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής από όλους τους επιβαίνοντες είναι απαραίτητη.
  6. Στα σχολικά λεωφορεία συνιστάται να υπάρχουν ανοικτά παράθυρα όσο επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες.
  7. Εάν δεν μπορεί να αποφευχθεί η χρήση λεωφορείου με παράθυρα που δεν ανοίγουν, ρύθμιση εξαερισμού σε εισαγωγή αέρα (όχι ανακύκλωση), εάν είναι δυνατόν από σημεία της οροφής.
  8. Εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων καθώς και εκπρόσωποι Συνδικαλιστικών Οργανώσεων των εκπαιδευτικών μπορούν να επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες μετά από συνεννόηση με τη Διεύθυνση του σχολείου.